tisdag 7 februari 2012

Min senaste teckning/ Räls på G

"My Superwoman"
Fick massvis med inspiration, och speciellt tid över för att hinna teckna lite i söndags! Detta är alltså resultatet. Blev väldigt nöjd med håret. Dock kunde jag gjort den ännu bättre om jag hade haft mer tid. Men är som sagt väldigt nöjd ändå. 
Det här är ju faktiskt första gången jag lägger ut någon av mina teckningar, men för er som inte visste det så älskar jag att teckna och har gjort det ända sedan jag var liten. 

För övrigt sitter jag just nu och biter ihop två "bomullskuddar" i munnen för jag har dragit ut två tänder nyss. Lite jobbigt är det just nu men nu har jag dragit ut alla som behövs. På fredag får jag räls på övre tandraden, ojoj, spännande och läskigt på samma gång. 

Nu måste jag tillbaka till skolan! C ya, x
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar