onsdag 11 augusti 2010

Virrpanna Numero Uno!

Det är jag det!
Jag har varit så hiiiimla disträ så, ja..jag inte kunde varit säker på om jag var på jorden eller inte haha.


Bild 1: -Evelina! Har du sett min mobil? Jag- Hmm..nej det har jag inte.
Bild 2: Mobilen ligger på bordet framför mig.
Bild 3: 1 sekund senare så ringer mobilen.
Bild 4: Jag upptäcker att mobilen var rakt framför näsan på mig! x) Jag- Du, jag tror jag hittat mobilen! heheh.

Ungefär så ja! Haha nåja :) Vi har väl alla såna dagar!
Har hänt ännu mer saker som prov på mina drömmarfasoner, var så säker! ;)

Love Always
Evelina

2 kommentarer:

  1. Vad gäller tonårstiden kunde man lika gärna sätta upp en skylt " stängt för reparation", tonåringen är disträ, har tankarna på annat håll mm. Tur att det är övergående.......
    Love you // mum

    SvaraRadera