måndag 23 augusti 2010

We gotta get back, back to school again

Första dagen i skolan idag, första dagen i 8:an. Kort dag förstås, vi fick scheman, läsårsplan. osv, sen slutade vi!
Lunchade med Moa, Emma och Elin. Kom till Hemslöjdsboden, hjälpt mamma här. Och nu ska jag snart äta en tidig middag; sallad! :) Senare ska jag städa mitt rum (förhoppningsvis heheh) , hann inte så långt i lördags ..eller var det igår? Vem har bäst minne? ...nämen inte jag ;)
Min dag i korthet helt enkelt!
Föressten, gissa hur lång våran längsta dag är i skolan? 15.10 på torsdag men, jag och Moa som läser franska har lektion kl. 15.30-16.30! :( Blä..
Nästan hela klassen går i tyska x) Några går i Spanska, och jag och Moa är de enda som tog oss an franska.
Men jag ångrar det inte,  J'aime les Francais!



xoxo
Evelina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar