lördag 20 juni 2009

Äntligen lite sol och värme!!

Hejsan!
Lyssnar just nu på lite musik.
Jag har varit på fest i onsdags hos Moa, vilket var väldigt roligt :)
Det var en lite för tidig födelsedags fest för henne!
Tack för den kvällen alla som var där!
Sen på torsdag kväll kom vi till våran stuga i Narken och på midsommarafton så var jag och pappa och stod för underhållningen på gamla skolan ,vart det finns ett fik nu , när de skulle ha midsommarbuffé.
Det var roligt som vanligt! :)
Senare kom min faster och hennes man som stannar till imorgon.
Och även min mommo & moffa kom och åt midsommarmiddag med oss.
Idag har jag fått upp min studsmatta ..till och med pappa och min fasters man Janne hoppade lite grann !
Vi for till caféet här i byn ( gamla skolan) och käkade en glass och sen for vi till min fammo i Korpilombolo.

Hoppas ni får en jätteskön fortsatt midsommarhelg!

Kramar Evelina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar