onsdag 7 oktober 2009

Temavecka

Hejsan allihopa!
Jag har allmänt tråkigt just nu...
Inga läxor och har inte tillgång till låttexterna (håller på att träna in nya låtar).
Iallafall har vi temavecka i skolan nu, temat är film! :)
Så det är en minst sagt slapp vecka.
Fast det är ju en uppgift till varje film förstås.
Här är filmerna vi sett hitills :
Måndag : Pay it forward
Tisdag: The Island*
Onsdag (idag) : Australia*

Och de jag har sett innan har jag markerat med en stjärna .

Imorgon ska vi på skolbio och se I taket lyser stjärnorna, har hört att den är väldigt bra och den har jag däremot inte sett tidigare ;)
Och på Fredag blir det en film som heter..oj, vad hette den nu igen..har faktist glömt!
Jaja, får väl hålla er uppdaterade.
Vi har fått snö...MYCKET snö!
Fick plumsa i snön med mina inte direkt täta skor från bussen , gissa vem som hade dyngsura skor sen ;) ?

Nä, nu ska jag inte gnälla , det är faktist roligt att det kommit snö.
Och det märks på min klass!
Haha, de hade snökrig på lunchrasten idag så halva klassen såg ut som att de var nyduschade när vi började lektionen!
Det är min klass det!

Har inte så mycket mer att berätta om.
Så det är bäst att jag avrundar innan det blir för långrandigt!

Kramar Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar