måndag 31 maj 2010

Sorry!!!


Hej! Ursäkta för sån hemskt dålig uppdatering!!
Nea har ju varit hos oss i snart ja...3 veckor? Jisses, har väl varit för upptagen med henne förstås! Hoppas ni förstår då ^^

Har haft otroligt stressigt med en rapport som måste vara klar på tisdag. Jag och Elin som jag jobbar med satt ungefär 5 timmar i sträck (!) och skrev i torsdags. Förstå att man blev lite snurrig ;)

ESC såg jag förstås, 2 av 3 semifinaler och såklart finalen. Vad tycker ni, var det rätt land som vann?
Jag tycker att Tysklands låt var bra, inget fel på den alls men jag höll faktist på Turkiet. Det var så mycket annorlunda mot vad man brukar få se från Turkiet, vilket jag bara tycker är kul :)
Fullkomligt älskade den låten för att den hade så mycket olika stilar som passade så bra ihop! Lite turkiskt blandat med rap, rock och techno. Me like.
Men som sagt, Tyskland var bra :) Faktist en av mina favoriter från början.
Men ojoj, såg ni vad som hände när Spanien körde sin låt!? Nån tok sprang upp på scenen!
Hahah, förlåt jag ska inte skratta för han sabotera ju för artisten vilket förstås inte var bra, men det såg så dumt ut! Det första jag tänkte var, hmm, han var lite udda mot för de andra? Lite malplacerad kanske.
haha!

Nåja, nu ska jag slänga in några bilder bara för mitt långa bloggmellanrum ;)




Love Always
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar