söndag 20 februari 2011

Promenad med 4bent & 2bent vän & varm choklad

Jajamensan, rubriken skvallrar om allting! Jag har varit på en långpromenad med Nathalie och hennes söta hund Ludde + min lilla Nea :) Det har varit så härligt väder idag, sol och bara -10 (det är lite jämfört med de -35 vi haft i veckan). Det var iallafall jättetrevligt och Nea tyckte det var så kul att få träffa en kompis.

Innan det har vi två konfirmander varit på Gudstjänst. Jag måste skynda mig att samla ihop 10 ggr nu för att jag inte hunnit gå tidigare. Allt skolarbete innan jul osv, behöver jag säga mer?
Iallafall, har ganska nyss kommit hem och avnjuter en härlig kopp choklad med grädde, mums!

För att hoppa från det ena till det andra, mindre än en månad kvar till det "hemliga projektet"! :) Snart ska jag berätta... men inte riktigt än. Håll ut!


haha, charmigt!

xoxo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar