lördag 9 april 2011

Pictures





Bilder från idag :)

Filmkväll med Natta & Jasse igår. Vi såg The social network, filmen om facebook. Den var bra men blev desvärre lite långtråkig närmare slutet. Nåja, hade iallafall en trevlig kväll med tjejerna :)
Lite senare ringde Julia mig och fråga om jag var hemma. Hon och Alia hade nämligen missat bussen och vandrade runt i Kullen (Gällivarebor ni vet) och höll på att frysa ihjäl. De slutade med att dem kom till mig och inväntade nästa buss.
Lite bilder från igår då..

Observera; tyvärr så fotade jag inte så mycket igår, vilket resulterade i att de enda bilder jag fick på Natta och Jasse var i oskärpa, gah.
Jasse :)

Natta :)

Julia och Alia - " Kommer vi med på din blogg nu? :D:D"
Haha, varsågod girls ;)

XoXo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar