måndag 1 augusti 2011

Det var ett tag sen!

Just nu sitter jag i en  bil på väg mot Småland, för att hälsa på min kära syster och bebisen i hennes mage. Jajamen, jag ska bli moster! Det är verkligen jätteroligt :). Och det ska bli så kul att träffa syrran, Daniel som är min svåger vid det här laget, Ludde ( hunden) och katterna.

Iallafall, veckan som gått har varit underbar! Det var alltså Narkenveckan / Hemvändarveckan i Narken med en massa roliga aktiviteter. Natta har också varit med och det var såklart jätteroligt! Vi var med på nästan varenda aktivitet  och har skapat härliga minnen.Även fast jag känner nästan alla i Narken så har jag lärt känna nya trevliga människor under den här veckan. :) Jag kan berätta mer senare.

Nu gick det inte att lägga in en bild men det får jag ta och fixa när jag antingen har kommit fram till Småland eller när jag kommit hem.

Ha det bäst!
XoXo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar