söndag 22 april 2012

Regnets bågar och solens strålar i mitt rum

Sammanfattning av min dag:
*Det står söndag här ovanför eftersom klockan är efter tolv, dock syftar jag på lördagen.  Nattuggla? Nu förstår jag inte vad du menar.
  • Konstutställning där min vän Sara ställde ut några av sina konstverk; hon har en gåva!
  • Ärenden i staden
  • Firat min morfar som fyller år idag med släkten
Sedan kände jag för att lägga in lite ny tagna bilder ...

Fiskbensfläta som jag gjorde på min vackra vän Amanda, som också har väldigt vackert hår!

En av påsklovets morgnar vaknade jag av att solens strålar letade sig fram mellan min persienner och skapade, tack vare en kristall på min fönsterbräda, små regnbågar i hela mitt rum. Jag blev blixt- inspirerad och fotade lite. Eventuellt kommer fler bilder kommer senare. Min morgontrötta hund fick agera modell ♥
Åh, att teckna ♥. Bild från påsklovet. Hinner för det mesta bara teckna när jag är ledig. 

Nej, nu måste jag sova, jag är verkligen trött.
Sweet dreams
Evelina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar