onsdag 7 november 2012

Talarstolen

Hej på er. Min första lektion idag var svenska, där det var dags att ställa sig i talarstolen och antingen hylla någon/något eller argumentera för/emot något. Jag valde att hylla musiken i mitt tal och jag tycker det gick bra! Skönt att ha gjort det sista arbetet för den här veckan. Det är dock mer som väntar inför nästa vecka, bl.a. franskaprov som jag nu ska plugga till.

Jag har haft en bra dag, började som sagt med tal och dagen fortskred med övriga lektioner och därefter standard fika på Opalen med Ebba och Natalie. Ni är bra, babes! När jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och sprang en halv timme på löpbandet med uppförs-lutning i rätt hög hastighet, vilket var underbart.

Jag, Ebba och Natalie håller på med ett filmprojekt till vår Koskos-redovisning (Kulturhistoria) om Voodoo. Det kommer bli så episkt.

Lite uppdatering, just for you.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar