måndag 7 januari 2013

Greetings from space

Jag vet att jag varit ganska frånvarande senaste tiden, här på bloggen, och även i övrigt. Men jag har befunnit mig i min musikens värld. Som ni kan se har jag hunnit med två inspelningar till youtube (vilket är att tillägga att det tar lite tid) och har därför mestadels varit försjunken in i musikalitetens universum. Inget jag har något emot! Det är min passion.

Har ganska nyss kommit hem från stan. Fick stilla mitt bio-behov genom att se den nya action rullen , Jack Reacher med Tom Cruise, med Ebba. Trevligt! Dock känner jag mig nu sjukt trött av att ha suttit helt still i en stor och mörk biosalong. Det är nog lika bra eftersom att mitt lov tar slut idag och jag ska kliva upp kvart i 6. Oh God, wish me luck. Men ska bli underbart att träffa bästa ES12 igen!

Nu ska jag avrunda med lite matteplugg (inte igen, åh). Nåja, har haft läx/pluggförbud hela lovet, och nu ska vi inleda vårterminen med matteprov. Gör det jag orkar och sen får jag hoppas på det bästa. Men kan inte pressa sig för hårt. Man måste lätta på kraven ibland. 

Kram och ta hand om er mina fina läsare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar