lördag 9 november 2013

Om en ledighet som varit med festligheter och ett magiskt maraton

Hade HP-maraton med mina goa vänner under torsdagen, där vi även efterliknande varsin karaktär från filmerna. 
Hermione, Ron, Tonks (Agnes bild)

Missnöjda Myrtle, Prof. Moody, Hermione, Ron (Agnes bild)

Tonks, Moody, Ginny, Myrtle (Ebbas bild)
Hade en lila fripp för en dag

Efter att vi sett alla filmer (vi blev klar vid 4 på morgonen), efter ett par timmars vila hos Ebba och jag sömndrucket tagit mig hem så sov jag ett par timmar till. Därefter började förvandlingen till en inte så livfull brud.  
Kvällens outfit
ja, nä, jag tror inte ni skulle velat möta mig i en mörk gränd

Amanda, mi' good ol' (mad) friend with a hat

estet styrde självklart fest och här är några goa
lånade Agnes bild, Kae, Amanda och nån random död brud.. (hehe)
Kae, Agnes och Amanda


Detta var en stor del av mitt lov i bilder. Har galet mycket att göra i helgen och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt med både prov och terminsuppspel på måndag. 
Men är ju norrlänning och det finns ett uttryck, "he löser sig" och det är konstigt nog väldigt underskattat. För det löser sig faktiskt. Så om ni är på gränsen till att drunkna i plugg/arbete och stressen slukar all er energi  - andas! He löser sig, jag lovar. 

Fred ut. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar