tisdag 26 januari 2010

Grattis Mamma!!

Idag fyller min söta mor Susanne år :)
Vi har smaskat prinsesstårta, kakor osv.
Mina två yrväder till småkusiner ;) och min moster var här och fikade tidigare.
Mormor och morfar är här nu.

Jo, jag hade tänkt slänga in lite mer bilder men min överföringskabel tjorvar :S
Det funkar inte av nån anledning.
Men som tur är så har jag ju en massa bilder här på datan sen tidigare :)

I fredags så var jag mamma och pappa till Luleå för att se High School Musical, musikalen inte filmen ;) Vi hann med att springa på några affärer och äta middag.
Och NU kan jag säga att jag ätit sushi!! :)
Det var inte dåligt, men det var inte jättegott heller. Men jag har hört att det ska smaka bättre andra gången.
Ja, för att återgå till själva Musikalen med bl.a Kevin Borg, så är min kritik väkdigt positiv! Man blev verkligen glad och upplyft av den, och det var väldigt talangfulla artister :)
Alltså, 9/10 E:n av mig! ;)

Ååh, nu har jag köpt den 3:e boken i Twilight serien ; Ljudet av ditt hjärta.
Gud, så underbart!
Haha jag vet, nu tänker ni säkert att jag bara överdriver. Men det gör jag inte, de böckerna och filmerna är helt underbara!

Menmen, nu ska jag ta och fortsätta titta på Mästarnas mästare.
Ha de bäst!
Evelina

1 kommentar:

  1. Tack för att du är helt underbar, älskar dej / Mamma :)

    SvaraRadera