söndag 17 januari 2010

MJTP

Hejsan Svejsan!


Jag tänkte bara lägga till angående MJTP (=Michael Jackson Tribute Portrait) som jag skrev om igår, att mitt användarnamn är MoonWalkLove så ni får mer än gärna lägga till mig i eran vännerlista!


Idag har jag haft en liten egen spa-dag med hårinpackning, peeling, manikyr osv. :) Mysigt värre! Ibland måste man ju få pyssla om sig själv litegrann.



Jag kanske skulle ta och tipsa om några låtar då, har ju som sagt inte gjort det på ett tag, hehe ;)

Låtar


Don't forget- Demi Lovato


Someone in the dark- Michael Jackson


Empire state of mind- Alicia Keys ft. Jay-Z


D.O.A (Death Of Autotune) Jay-Z


Stranger in moscow- Michael Jackson


Drive my car- Paul McCartney


Whatcha say- Jason Derulo


Fall again- Michael Jackson


Oj jag kunde fortsätta hur länge som helst men då blir det alldeles för långt för det här inlägget!


Det är en salig blanding av både färskingar och gamla godingar, enjoy!

Hmm, ja man kanske skulle tipsa om lite filmer och böcker också!? Jag gör så :)

Filmer


Brudens bäste man


Hotet inifrån


Stolthet och fördom


16 blocks


Twilight


New Moon


Samma här både nya och äldre filmer.

Böcker


Oliver Twist


Twilight serien

Hmm..kommer nog inte på några fler ;)

Måste sluta nu för att jag ska få lära mig hur man gör fisksoppa!


L.O.V.E

Evelina







1 kommentar:

  1. ja vet :D fett snygg! och tack så hjärtligt, blir värsta glad!

    SvaraRadera