lördag 23 maj 2009

Gällivare Närradio 97,7

Godmorron :)
Jag medverkade i Gällivare Närradio 20/5 och det var jätte roligt!
Jag blev interjuvad av Aimo Liukku och jag sjöng "I min lilla värld av blommor" , "Syrup and honey" , "Snälla snälla " och melodifestivalvinnaren "La voix".
Tack så mycket för att jag fick komma till radion Aimo!

Just nu sitter jag i bilen på väg till Luleå, är i Lansjärv nu. Min kusin ska ta examen från unversitetet idag :).
Han har utbildat sig till Civilingenjör i Rymdteknik med inriktning mot rymdens fysik.
Kolla gärna in hans sida också : http://www.taavola.com/
Iallafall ska försöka sätta in lite bilder senare idag eller imorgon, för vad är en blogg utan lite roliga bilder? ;)

Hoppas ni alla får en underbar dag idag!

Kramar

Evelina

5 kommentarer:

  1. berkunjung antar blog ternyata belum ada yang melarang. maknaya aku sekarang berkunjung ke blok ini.... kunjungan balik pun sangat akuk harapakan

    biar bisa terjalin persaudaraan antar blog

    SvaraRadera
  2. Hej hej :)
    vad roligt att du var med i radion. :)
    Jag har inte hunnit höra ännu :/

    Men det var roligt att jag hittade hit <333

    kram å puss Moa

    SvaraRadera
  3. du kan inte sjunga, inse.
    fattar du inte att alla bara säger att du är bra, ja menar ska dom vara helt ärliga och säga ''fan vad dålig du är'' ?
    nej knappast att dom säger det...

    SvaraRadera
  4. du kan inte sjunga, inse.
    fattar du inte att alla bara säger att du är bra, ja menar ska dom vara helt ärliga och säga ''fan vad dålig du är'' ?
    nej knappast att dom säger det...

    SvaraRadera