tisdag 9 mars 2010

Rugby..eller var det det?

Halloo!
Idag så hade vi snörugby på gympan..eller? Vi brukar vanligtvis vara i djupsnön men inte nu...vi fick vara på en uppplogad fotbollsplan :o Ingen fick tacklas heller, iofs. var det nog skönt haha, men ändå. Det hade ju förstås inte gått när vi inte var i djup snö men jag personligen tycker det är roligare som vi hade tidigare :P
Det gick väl sådär för mitt lag men,men.

I söndags så bakade jag cupcakes :D De blev faktist riktigt lyckade men jag tog ingen bild, så ni läsare kan tyvärr inte se dem :/ (Eheh det var nog tur det, goda men inte dem finaste ^^)
Jag har också gjort nya slingor. De blev också bra :) Kan ju slänga in en bild så fort kameran laddat färdigt.

Näe nu ska jag ta och surfa vidare, simma lugnt! (haha, där fick jag till den! x] )
Kram
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar