onsdag 31 mars 2010

Ny layout!

Helloo :)
Som ni kanske ser så har jag gjort om här på bloggen. Jag tycker det blev lyckat faktist!
Ni får gärna skriva vad ni tycker i en kommentar ^^
Vet ni! Jag har varit såå duktig idag :) *klapp på huvudet*
Jag har
  • Dammsugit
  • Städat toaletterna
  • Diskat
  • Hjälpt till i m's affär
  • Gjort om på bloggen
  • Bloggat (gör ju det nu ;) måste bli bättre på att uppdatera!)
  • Varit till tandläkarn och varit väldigt tålig haha
Jajjamensan!
Jo juste, jag har glömt att berätta att vi ska skaffa en liten hundvalp! (Även fast de flesta som finns runtom kring mig redan vet, definitivt hehe;) ) En dvärgspets, svart tik som ska heta Nea :* Hon föddes för ungefär 2 ½ vecka sen tillsammans med sin tvillingbror, ja ni hörde rätt, tvilling(!).

Här är några bilder från i söndags när jag, mamma och pappa begav oss till Kalix för att beundra våran lilla Nea :)

Äsch, jag lägger in några senare. Hinner inte nu för av nån anledning har det bestämt sig för att ladda upp foto vääldigt segt.

xoxo
.:E:.

2 kommentarer:

  1. haha jag tycker den är asrolig ;)

    SvaraRadera
  2. Fin bakgrund, intressant att läsa //mamma ;)

    SvaraRadera