onsdag 7 april 2010

Krångel!!

Hello :)
Åååååh, jag fattar inte? Varför går det så otroligt segt när jag ska ladda upp bilder på bloggen!?
Jag satt säkert 1 timme om inte mer och väntade på att 1 (!) bild skulle laddas upp..(den kom aldrig upp heller för att jag inte orkade sitta och vänta. Tror inte den skulle kommit upp över huvud taget!)
Jag skulle ju visa er bilderna på Nea m.m. men jag gör så att jag laddar upp bilderna i mitt fotoalbum istället. Länken är här nedan till höger.
Jag får väl ta och önska Glad Påsk i efterskott då! Haha oj oj, måste bli bättre på att uppdatera, kan inte lova något dock ;)
För övrigt så ska jag sjunga på Gällivare Museum, nu på lördag.  "Tro Hopp Kärlek" är en turnerande konstutställning i Norrbotten och jag kommer att underhålla under vernissagen, "öppningsceremonin".  Alltså Lördag 10 april kl. 11.00-14.00.

L.O.V.E
.:E:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar