lördag 24 april 2010

Bella's Lullaby / Tro Hopp & Kärlek

Bonjour!
Den 10/4 lördag, så var jag och sjöng några låtar på konstutställningen "Tro Hopp & Kärlek"s vernissage.
Det blev väldigt uppskattat och jag tyckte det var väldigt roligt att få vara där och underhålla :)
Jag sjöng..
  • Non, je ne regrette rien - Edith Piaf
  • Snälla snälla - Caroline af Ugglas
  • Nice and Easy - Frank Sinatra
  • Syrup and honey - Duffy
  • Gabriellas sång - Helen Sjöholm
  • Who's sorry now- Connie Francis  
Som sagt väldigt roligt! (:

Bella's Lullaby är en sååå vacker låt! Jag älskar den :)
Verkligen ett låttips! Spotify länk nedan
Black Moon Lovers – Theme From Twilight (Bella's Lullaby)

Iallafall, nu vet jag inget mer
Love Always
Evelina

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig. Synd att jag inte hann komma förbi och titta. :)

    Edith Piat är jättebra tycker jag. ^^ Har du sett filmen om henne?

    SvaraRadera
  2. Jo. Eller det är mamma som har den. ^^

    Många som inte tycker den är bra, men jag tycker den är rätt ok ändå. Den skildrar hennes liv och de händelser hon gått igenom. Den är rätt hemsk faktiskt. Tragisk barndom, alkohol- och drogmissbruk och andra missöden. :P
    Det jag gillar med filmen är att hon framstår som väldigt stark, trotts alla motgångar. ^^

    SvaraRadera