fredag 30 april 2010

Valborg

Hej!
Idag slutade vi tidigt från skolan eftersom det är valborgsmässoafton, så jag for till Hemslöjdsboden (m's affär). Svängde förbi biblo i gve också eftersom jag tänkte lämna in sci-fi boken vi läst i skolan :) Vren, de glömda rummen, faktist riktigt bra! Inte sådär hemskt "äckliga" sci-fi böcker kan vara enligt mina vänner. Jag hade väl tur! Ska läsa fortsättningarna också.
Ja, det blev ingen majbrasa för mig och familjen i år iallafall. Ni i Gve, Kullen och Mbgt kanske fattar vad jag menar om ni kikar ut genom fönstret ;) För er som inte bor här, det snöar...mycket....suck.
Jaja, istället blir det att kolla på Avatar senare och bara ta det lungt. Funkar lika bra det :)

Det funkar att ladda upp bilder som jag redan har lagt upp en gång på bloggen!? Hmmm..
Det kan ju bli lite tråkigt i längden med samma bilder men...




Tills jag fixat problemet med uppladdningen så får ni några gamla godingar ;)
Love Always
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar