torsdag 11 november 2010

Kanske skulle...

slänga in ett inlägg ändå!
dagen har bestått av skola, badet med Matilda och Michaela, Frasses med samma personer och sen till Matilda en sväng ♥  Hjälp, är det fredag imorrn? :o shit vad den här veckan gått fort!

Musiktips!


Written in the stars- Tinie Tempah feat. Eric Turner
Den här låten betyder mycket för mig
River flows in you- Yiruma
Oerhört vacker
(Man kan behöva höja volymen lite extra på den här)

Loca- Shakira feat. Dizzee Rascal
Till den här låten känner jag bara för att dansa, dansa, dansa! + att Shakira är så grymt cool.
What good am I? - Tom Jones
Denna låt med Tom gav mig rysningar första gången jag hörde den på Skavlan.

Ni trodde väl inte jag skulle glömma ? ;)
Love Always ♥
Evelina

1 kommentar:

  1. <3 Det du skrev i ett inlägg kan jag bara skriva tillbaka: svårt att förklara... :S

    SvaraRadera