torsdag 4 november 2010

Luleå med Matilda

Hej på er! Tänkte berätta lite om gårdagen med Matilda.
Ja, som ni ser på rubriken for vi till Luleå. Vi tog 6.43 tåget dit och kom fram kring nio. Haha, snacka om att vi var trötta på tåget.. Matilda i princip sov och jag, ja...jag tjorvade med min spotify på mobilen som inte funkade. Usch, inte kul.
Iallafall, när vi kom fram till Luleå gick vi direkt in till stan. Eftersom affärerna och galleriorna inte öppnar förän klockan 10 så hittade vi ett fik som lyckligtvis hade öppet. Där satt vi och pratade och fikade tills vi kunde börja shoppa. Vi snurrade runt och shoppade, hade det kul, fram tills kanske halv två tror jag. Då var det dags att fylla på energin, att shoppa tar faktiskt på krafterna! Det blev lunch på Dagoberts Mackbar.

Vi hade faktiskt varit väldigt snabba! Vi hade hunnit vara in i alla gallerior och alla affärer i dessa, som vi ville besöka, på ungefär två timmar! Så då bestämde vi oss för att gå och ta en milkshake, som för övrigt var hemskt god , i Strandgallerian.
Efter ett tag började det bli dags för att gå till tåget som skulle ta oss hem till Gve. Vi köpte lite gott och jag köpte en tidning. Vi letade fram rätt tåg. Puh, vi hamnade inte i Göteborg haha.
Sen var det bara hemresan kvar, mycket skratt som vanligt :)

Bilder kommer möjligtvis, men det kommer nog ta några dagar för att jag ska fixa fram dem från mobilen, sen till mailen osv. och det brukar ta en eller två dagar för bilderna att komma fram.

Dock har jag fått en bra vana att alltid slänga in en bild i varje inlägg (med undantag för "snabba inlägg")
Denna har jag gjort i mitt fotoprogram.

xoxo ♥
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar