söndag 30 januari 2011

Jag förstår om ni undrar vart jag tagit vägen!

För jag har nämligen varit på Kanarieöarna en vecka med mamma och pappa. Jag har helt enkelt bara tagit det lugnt, solat, badat och allt som  hör till. Det har varit helt underbart! Det förklarar alltså blogguppehållet.

Under den här tiden har min kära mamma fyllt 50 år så födelsedagen har firats där. Vi har även hunnit med att ha en fest hemma, igår. Släktingar och vänner kom för att fira mamma. Det var underbart att få träffa alla. Mamma, som jag har förstått, var väldigt nöjd :)

Självklart bjöds det på underhållning under kvällen! Jag och min storasyster Jenny sjöng Spice Girls "Mama" och pappa höll ett tal och sjöng även en låt som heter "Someone loves you"för mamma. Även min mormor, morfar, moster och jag och min syster sjöng en låt tillsammans för mamma, som skrivits för och tillägnats alla som fyllt 50 år i mammas släkt. 

Jag sjöng också "Summertime", för att mamma alltid brukar sjunga den i "sommartider". Mamma och pappa brukade också  sjunga den för mig när jag var liten, så den betyder mycket för oss alla.

Min systers man Daniel lagade maten som var fantastiskt god. Han är utbildad gourmetkock.

Nej nu börjar jag bli riktigt trött, har inte riktigt hunnit "landa" sen vi kom hem från utlandet. Jag kan berätta mer senare och även lägga in bilder. Ha de bäst!
en liten smygtitt på en av bilderna från Kanarieörna.
xoxo
Evelina

3 kommentarer:

  1. ååh så underbart att du har varit utomlands! underbart ju:) härlig bild!

    sv: åh tusen tack, dina kommentar går alltid rakt in i mitt hjärta sötnos!
    kram

    SvaraRadera
  2. haha jaa jag kan knappt fatta att jag sjöng men men :) Roligt hade vi !

    SvaraRadera
  3. sv.
    Julia: Det var verkligen helt underbart :) aw, roligt att höra, men det är ju sant! hihi :)

    Syrran: Du var grym ♥

    SvaraRadera