lördag 15 januari 2011

Saturdays is the best

nöjd tjej som har varit duktig och städat sitt rum.

Dagen har spenderats med fina tjejer vid namn Nathalie och Jasmine.
Vi tog en fika och kollade lite i affärer för att sedan ta bussen till Jasse. Där spelade vi kort och snackade om allt möjligt :)
Efter det har jag som sagt städat mitt rum och lyssnat musik för att göra städningen lättare. Sen har jag också musiciserat (repat låtar, spelat gitarr osv.) såklart! Det gör jag varje dag men nämner det nästan aldrig i bloggen faktiskt.
Hoppas alla haft/har en bra lördag!
xoxo
Evelina

2 kommentarer:

  1. Allt blir mycket lättare med musik på :) jag kör samma sak att måste jag städa så sätter jag på värsta dunket så går allt mycket lättare tills jag inser att jag står å sjunger med i låten i moppskaftet ;)

    SvaraRadera