måndag 23 januari 2012

På väg hem

Sitter just nu på flyget från Göteborg till Stockholm. Därefter från Stockholm till Luleå och från Luleå hem till Koskullskulle.
Självklart kändes det rätt så vemodigt att åka från min kära syster, Daniel och den sötaste syster/guddottern som finns. Saknar de redan! Men det dröjer inte så länge tills vi ses igen iallafall.

För övrigt hoppas jag att jag orkar upp imorgon eftersom jag kommer hem kring halv ett/två tiden och har sedan min första lektion klockan åtta.

Så, har inte mycket mer att säga utan ville bara passa på att skriva medan jag kan. Ja, jag är nog fortfarande imponerad av gratis wifi på flygplanet! Jag erkänner. ;) Men det är nog ni också.

Jag och min älskade lurvboll Nea som jag får träffa imorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar