torsdag 19 januari 2012

WiFi på flygplanet

Jag vet inte om ni redan visste om detta men jag är då helt stunned! Haha, helt otroligt att jag med Norwegian kan koppla upp mig på internet under flygningen! Så här sitter jag och skriver på planet. Genialt.

Lite onödigt att jag stressade igenom det förra inlägget när jag kunde sitta i lugn och ro och skriva nu.
Iallafall så är jag framme i Göteborg om ca 30 minuter.

Dagen har i princip bara bestått av resande. Först från min faster i Boden till Kallax i Luleå. Sedan från Luleå till Arlanda i Stockholm där vi sedan väntade i ungefär 4 timmar på nästa plan, vilket jag sitter på nu. Så under väntan på Arlanda hann vi med lite shopping och jag till min stora lycka hittade en jättefin vit Gant skjorta och två älskvärda silverringar. Middag blev italienskt, jättegod Pasta Carbonara.

Sedan lyckades jag till slut dricka kaffe. Jag har nämligen haft lite svårt för det men jag behövde verkligen koffeinet. Det är bra när ögonen går i kors under pluggsessioner. Det blev en latte med vit choklad på Wayne's Coffe.

När vi är framme i Göteborg är det bara en och en halv timme kvar tills vi är framme.
Bild från imorse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar