torsdag 16 augusti 2012

Gymnasium, flytt, älskade vänner


Imorgon (tekniskt sett idag eftersom klockan är efter tolv) bär det av mot Stockholm och på söndag stannar jag kvar i Boden hos min faster, då skolan börjar på måndag. Jag flyttar alltså till Boden för att gå på Björknäsgymnasiet, estetlinjen med inriktning musik. Det känns underbart att jag kom in på mitt förstahandsval och får vidareutveckla mig i en av mina största passioner! Dock så kommer jag sakna världens bästa/underbaraste föräldrar, vänner, hund osv.

Bilden är tagen idag på mig och mina bästa vänner, mina soulsisters, Isabella och Amanda, där jag och Amanda kramar Bella för att hon bara några minuter senare skulle kliva på tåget till Uppsala där hon ska gå gymnasium. Vi åker åt olika håll, Amanda blir kvar i Gällivare. Men trots det så kommer vi hålla kontakten via alla underbara kommunikationsmöjligheter som Skype, sms, Kik, Facebook, you name it, tills vi ses igen på helger/lov. Det är vi för alltid tjejer, det vet vi! Ni är fullständigt underbara och vi är verkligen som systrar, ni betyder så, så, så mycket för mig! Jag älskar er ♥

Har spenderat dagen med att packa det sista, haft kramkalas på tågstationen och umgåtts med några härliga människor så här på kvällskvisten. Nu måste jag verkligen ta och avrunda för idag och sova några timmar innan det blir tidig uppstigning för avresa.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar