måndag 27 augusti 2012

Wow, vilken dag!

Idag har jag haft otur på max nivå! Men trots det så har jag haft värdefulla ljusglimtar under dagen och de får mig att le igen. Sen är ju livet allmänt underbart så jag klarar mig fint :).

Det som hänt är då, det första ; tåget stannar typ en millisekund på Boden centralstation, och jag med min tunga sportbag, gitarr och två mindre väskor, hinner inte av. Jag får då istället hoppa av i Sunderbyn och vänta på min super schyssta kusin som ställer upp på att skjutsa mig till skolan. Tack Johan!

Sen när jag är på väg till busshållplatsen för att ta bussen hem, börjar regnet ösa ner och jag blir dyngsur. Samtidigt springer jag för att hinna med bussen och lyckas då tappa min Iphone i marken, vilket ledde till att mitt liv blev berikat med en fet spricka i skärmen. Tur som är så fungerar den fortfarande iallafall!

Så det var väl allt i stora drag! Har iallafall min gitarr i famnen och då är ju ändå allt helt okej!

Sköt om er och jag hoppas inte ni haft lika mycket otur som mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar