måndag 17 december 2012

Lyckad spelning och stora leenden


Spelningen i Kåkstan gick väldigt bra, jag fick så många fina ord och applåder att jag blev helt tagen! Jag är rörd! Just också att jag fick en sådan enormt positiv respons på mina låtar som jag skrivit själv gjorde mig väldigt, väldigt glad. Oerhört bra lördag.

Nu är det sista veckan innan jullovet och jag är back on track igen. Ingen feber hittills och jag känner mig som den vanliga glada, spralliga och lyckliga Evelina igen! Det är hemskt hur feber och ryggsmärtor drar ner humöret. Har haft en finfin dag med alla underbara , trots att jag endast fick tre timmars sömn föregående natt. Tog morgontåget vilket innebar att jag fick kliva upp halv 6, och oturligt nog hade jag så mycket att göra att jag inte fick sova förrän klockan var halv tre. Därav endast tre timmars sömn. 

Kaffe och mina underbara fick bli mitt bränsle idag, för att orka trots min sömnbrist!
Nu ska jag skriva lite på en svenska uppgift och sedan ta en tidig kväll och se fram emot en god natts sömn med sovmorgon till tio som grädde på moset.
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar