lördag 15 december 2012

Spelning i Kåkstans café imorgon

Kom gärna och lyssna imorgon, i Kåkstans café i Malmberget klockan 14. Något jag kan avslöja redan nu är att jag kommer spela tre låtar som jag skrivit själv, som det alltså då blir 'premiär' på!
En leende Evelina. Jag ler trots att jag har kämpat med envisa febertoppar i nästan en månads tid nu, och även en hel del ryggsmärtor. Men det är bara att tåga på, jag har försökt vila ut mig nu och jag kommer genomföra spelningen imorgon iallafall. Lite bättre är det och det går i vågor, så förhoppningsvis har jag en 'bra våg' imorgon!

I övrigt är allt mycket bra, återigen så oerhört tacksam för alla nära och kära. Det finns inga ord som räcker till. 
Ha en trevlig helg kära läsare, så hoppas jag att vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar