söndag 14 februari 2010

Lalalalove

Glad alla hjärtans dag allihopa!
Sov hos Emma från lör.-sön. :)
Medans mamma och pappa varit till Finland så har jag då varit på Alla hjärtans dag konsert med Emma och hennes familj, trevligt trevligt!
Apropå Melodifestivalen så tyckte jag absolut att rätt bidrag fick komma till finalen i Globen fast jag tyckte nog att Pauline skulle fått komma till Globen, men hon kom ju till andra chansen iallafall :) Gillade även Eric Saades Manboy och Andreas Johnsons We will work it out.
Åh juste, har sett den nya versionen av Fame igår också.
Den var faktist riktigt bra! Men inte lika bra som originalet ;)

En mysig kärlekslåt jag kan tipsa om idag är Butterflies-Michael Jackson.
Kan ju vara passande en dag som denna ^^
Funkar fortfarande inte att lägga upp youtube klipp, eller inte klistra in något över huvud taget här :( Måste kolla upp det.

Nåja, nu ska jag nog ta och avrunda.
Alla hjärtans dag kramar! /Evelina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar