torsdag 11 februari 2010

Träning, träning...

Hejsan svejsan!
Jag tycker att jag har varit väldigt duktig den här veckan :)
På måndag kom jag och Moa iväg till gymmet, igår var jag på aerobic med mamma och imorse var jag mamma, pappa och även Moa åter på gymmet!
Härligt, härligt!

Åh, det funkar inte att lägga in youtube klipp :(
Jaja, om ni söker på Demi Lovato Here we go again så får ni lyssna på en jättebra låt :)
Måste föra över lite bilder från både digital kameran och mobilen.
Har ju förstått för inte så länge sen hur man lägger in bilderna i blogg inlägget ^^ hehe.
Hmm, just nu..la jag märke till att det är en "oooh ooh" kör i Beautiful dirty rich med Lady Gaga.
Haha, blev helt knockad tidigare idag. Vet inte varför jag blir så trött, brukar ju egentligen vara pigg hela dan efter att ha varit på gymmet.
ookej, har lite idétorka just nu.
Nu vet ni att jag lever iallafall ;)

Kram
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar