söndag 7 februari 2010

Whatcha say

Hejsan!!
Sitter och lyssnar på Whatcha say med Jason Derulo. Eller snarare sjunger för full hals till Whatcha say,tehe. Den är riktigt bra :)
Jag kollade på första deltävlingen i Mello igår.
Så himla kul att den har börjat, verkligen nåt som sätter fart på den lite väl långrandiga vintern. Iallafall, jag tyckte det var ganska bra låtar.
Mina favoriter var Jessica Anderssons låt I did it for love, Olas Unstopable och Salem al Fakirs Keep on walking.
Jag var överraskad av den andra elegantare och känsligare sidan av Jessica som vi fick se tydligt i denna rörande ballad. Olas Unstopable hade ett härligt piano mellanstick och är helt enkelt en bra låt! Men jag undrar, är det bara jag eller sjöng han i refrängen någonting med Natalie? :)
Salem al Fakirs Keep on walking var också en bra låt som jag gillade med bra musik och text.

Iallafall, har fått Twilight på dvd i veckan, ohyeah!
Nu längtar jag ännu mer tills min This is it-Limited black edition kommer.
2 disc med massor av extra material :)

Imorgon så ska nog jag och min kompis dra oss till gymmet på håltimmen. Och efter det har vi lunch och gissa vad som är efter lunchen?
Japp, gympa x)
Fast det har jag inte så mycket emot, tycker bara att det är roligt.

Nej nu måste jag ta och avrunda..ska hoppa i duschen och sen ta och läsa en god bok (Ljudet av ditt hjärta ) ;) och sen sova. Börjar klockan åtta.

Kram
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar