söndag 28 februari 2010

Röda Korsets Årsmöte

Bonjour mes chers lecteurs!
Det betyder Hej mina kära läsare! på franska ^^
I onsdags den här veckan så var jag och underhöll på Röda korsets årsmöte
Vi bjöd bl.a på det vackra skillingtrycket I en sal på lassarettet, jazzklassikerna More, Nice and easy och Summertime som var en opera från början m.m.
Tack så mycket för att vi fick komma och underhålla, och tack för den goda chokladen! :)



Som vanligt satt hela familjen Taavola bänkad i soffan igår för att se på den alltid lika underhållande Melodifestivalen. Jag tyckte att skatepunk bandet var riktigt bra, med bidraget Idiot haha. Men också Pernillas Wahlgrens låt, Jag vill om du vågar var en riktig schlager låt, bra dessutom. Det är ju inte alltid man lyckas så bra ;)



Nej nu måste jga sluta redan här, Emma har kommit och vi ska gå och slå på This is it!- ohyeeah!
Men jag får väl ta och skriva snart igen!
Over n' out
Evelina


R.I.P kungen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar