lördag 26 juni 2010

Glad midsommar i efterskott!

Skriver en liten sammanfattning bara, kanske skriver lite utförligare när jag laddar upp bilderna.
Igår så sjöng jag på gamla skolan/caféet i Narken :) Det var som vanligt jätteroligt.
En annan inte så rolig sak är att igår så var det exakt 1 år sen Michael Jackson dog :( Som ni vet redan är jag ett stort fan och det var hemskt när jag läste på en löpsedel i en affär, "Michael Jackson- Död." Usch.
Jag hade iallafall bestämt mig för att inte gråta och vara ledsen igår, eftersom Michael säkerligen inte hade velat det. Jag vill hellre hylla hans liv och hans arv.


Hard to realise
That your'e gone..gone..
Like the summerwind that has blown..blown..
Like my tear rolling down my cheek, you wont leave..
'Cause your presence will never fade, like the march of your parade...
My love for you is constantly soaring, like the open wound for my belonging..
Baby, you are gone but never forgotten.

-Evelina Taavola
R.I.P Michael, I love you.

Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar