torsdag 17 juni 2010

Oriflame

Hejsan hejsan!
Har nyss kommit hem från sommaravslutningen för Oriflame ( stort svenskt kosmetik och hudvårds företag för er som inte känner till dem) i Gve på Nostalgicaféet. Mamma är någon slags konsult för Oriflame så då var vi inbjudna. Där visade de upp nyheterna från senaste katalogen m.m. Sen spelade vi Oriflamebingo och jag vann! Det är inte så ofta jag vinner så det var kul, + att det var 1:a pris :) Sen bjöd de på chokladmousse m. grädde och hallon, inte illa det ;) Nåja, det var roligt, tack för att du tog med mig mamma! ♥
Ja föressten, nu ljög jag lite. Kom inte direkt från avslutningen, vi var förbi Coop och mommo och moffa före också. Förövrigt har jag inte så mycket mer att säga, tänkte bara uppdatera lite snabbt :)
Här får ni en bild på hur jag såg ut idag också!

Skinnjacka, MJ t-shirt, svarta tights, röda converse + en vit nitväska som jag inte hade med på bilderna.
Bilder på det jag vann kommer imorgon, så håll utkik ;)
Love Always
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar