söndag 6 juni 2010

Stugan

Hejsan (: Kom igår till stugan här i Narken, så härligt! Kunde inte fara på någon av aktivitetsdagarna den här veckan m. skolan :/ För att min tå desvärre inte ville samarbeta. Jaja, har ju blivit förkyld också så att det var väl kanske tur, så att jag inte att hade blivit jättedålig. Det var ju inte särskilt fint väder dem dagarna.

Men, nu ska jag bli frisk!!! Är så less på att snora och nysa osv. hela tiden, + att jag har ju allergi.
Nu ska jag ta och fortsätta att glo lite tv, sen får jag se vad jag gör. Vi måste hinna hem till 21.00 idag! Vi måste, för då visar de The Wiz på ztv med Michael Jackson och Diana Ross! :)


hehe, klassens skämtbild, får se om vi tar en till 8:an också?
shit, jag börjar 8:an till hösten! :S

Love Always
Evelina

3 kommentarer:

  1. Ps. Du måste skriva mer inlägg!! Ds.

    SvaraRadera
  2. Menade: Borde, inte måste:)

    SvaraRadera
  3. Svar till Anonym: jo det borde jag ^^ ska försöka bättra mig, har ju sommarlov så!

    SvaraRadera