onsdag 2 juni 2010

Tjeena.....

Idag har jag varit och kirrat avslutningskläderna :) Hurray!
En mindre rolig sak är att min  tå gör O.N.T :/ Det var så att jag och en kompis skulle köra skottkärran, som på gamla goda tiden ;) Ni vet, när en person tar tag i den andres fötter och så ska man gå på händerna. Iallafall, då var det så att antingen var det jag (mest troligt) eller min kompis som råka tappa fästet så att jag hamnade med stortån rakt ner i golvet först av allt :S Så fick ju förstås jätteont, den svullna upp och blev blå osv. men detta hände för kanske 1 vecka sen eller så. Men såklart så ska man slå den över allt och folk råkar trampa på den eller råkar gå in i en. Nu har det mesta gått bort, både svullnad och smärta. Dock när jag råkar slå i den någonstans (nyss) så gör det @#!*/( ont :/ Måste nog uppsöka läkare så de får ta en titt.

Imorgon har vi aktivitetsdag m. skolan och jag har valt vandring på Dundret, ska bli kul :) Hoppas bara min tå är villig att samarbeta då! Fredag, Sandviken med klassen :)
Sen nästa vecka blir det bara 2 vanliga skoldagar och sen är det annat och på fredagen skolavslutning!!



Love Always
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar