fredag 25 mars 2011

Friday

Hallå! Har haft en grymt nice fredag idag;
efter skolan tog jag bussen till Gällivare och stannade till i mammas affär. Jag och mamma gick sen på stan och kikade in på nyöppnade Kappahl i gallerian. Hittade en massa fint där! Sen tog vi en fika på nya caféet ; Oscars Café, mysigt, mysigt. Svängde förbi Kicks också, det kommer hända lite grejjer nu ;) Ni kommer förstå senare! Förövrigt så doftar Beyoncés nya parfym "Heat" väldigt gott! Överväger att möjligtvis unna mig den när jag får min månadspeng :)

Jag, mamma och pappa har också ätit en god middag på Nittaya. Thaimat sitter aldrig fel :)
Nu väntar en ansiktsmask, lite b&j och mys i tvsoffan. Det är ju final i Let's Dance, HEJJA FRANK! Har inte följt den så ordentligt men av det jag har sett så har Frank varit min favorit från början, han är cool och är en bra dansare!



Ha en mysig fredagskväll alla fina!
XoXo
Evelina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar