söndag 20 mars 2011

Hallå där ute i cyberrymden

Jag har inte riktigt haft tid med bloggandet den här veckan, sorry.

Kan iallafall ta och berätta om min grymma helg!

Fredag; Det började med skola och slutade med fredagsmys hos Jasmine. Innan dess gick jag, Natta, Jasse, Emma och Mikkis på marknaden som kommit till Gällivare i helgen. Inhandlade lite kola med tanke på att jag snart inte kommer kunna äta det på länge. Vet inte om ni kommer ihåg men det är tandställning på g snart.

Iallafall, vi gick omkring 2 timmar på marknaden innan vi gav oss och tog en buss till Dollarstore. Inhandlade lite grejjer där och senare på kvällen samlades jag, Natta och Mikkis hos Jasse. Vi spelade Black Ops, som jag var nyfiken på, ahaha, jag har aldrig skrikit rakt ut när jag spelat ett tvspel förut, tills nu! Läskigt men kul :)

Efter ett tag så slog vi på Titanic. Åh, vad jag älskar den filmen♥...lite jobbigt bara att den är så lång.
Fredag = grym dag!

Lördag; Jag jobbade med mamma i affären och fick besök av Natta och Jasmine närmare stängningsdags, så vi bestämde oss för att gå en sväng till på marknaden. Senare for jag hem och städade (mitt rum var ett bombnedslag) och inväntade samma duo. Vi hade lite hemmaspa med ansiktsmask och sånt där, jag gjorde även frisyrer på dem, som det finns bilder på nedan.
Vi hade verkligen en helmysig lördagkväll med farligt mycket skratt!

Det var härligt att umgås med mina vänner efter att ha jobbat så hårt med mitt projekt!


Jasmine :)




Natta :)

hehe, ansiktsmasker.

XoXo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar