tisdag 8 mars 2011

Tuesday


Bilderna är tagna idag när jag var och fikade med Jasse och när vi tog en runda på stan, där Jasse hittade ett par "diskreta" solbrillor, haha. Lite för stora för både min och hennes smak! Men erkänn att hon såg cool ut? ;)

Det, och jobb, är det jag gjort idag. Finfin dag enligt mig :) Nu återstår mer jobb med projektet, men det tackar jag inte nej till! Det här projektet innefattar något jag verkligen brinner för så jag vet att det kräver att man lägger ner tid och tränar. För utan träningen så står man ju still i utvecklingen.
Ja, nu fick ni en liten ledtråd eller vad man ska säga.
Ha de bäst!

Idag- sportade en blå fjäder i örat som enda accesoar.

XoXo
Evelina

1 kommentar:

  1. sv: tror det var på netaporter.com :) bara en massa shvainigt dyra grejer men så fina!

    SvaraRadera