söndag 13 mars 2011

Min damer och herrar, tjejer och killar; THE PROJECT

Har ni listat ut det? Såklart ni har ;)
Jag har alltså varit och spelat in min 2:a cd från torsdag till lördag den här veckan och det har varit så grymt roligt/underbart! Det är "Donken"  jag har fått nöjet att samarbeta med denna gång.

Cd;n består av 14 låtar med allt från rock till känslosamma ballader, från modernt till gammalt. Vi beräknar att den ska vara ute för försäljning i april/maj.

Jag vill också passa på att tacka Tony Nyman för det fantastiska pianokompet på en av låtarna.
Och såklart Donken för hans oerhörda skicklighet, hans fru Camilla som la underbara stämmor i en av låtarna, och min kära familj som alltid ställer upp och stöttar mig genom allt. You absolutely rock!

Update; Jag glömde att skriva att mamma var med och körade på en av låtarna. Tack så mycket kära mamma! <3 :)

Nu tar jag och avrundar, med tacksamhet för att ni, mina fina bloggläsare, varit så tålmodiga. Här kommer fler bilder!
Me in action.

Donken

Hör av mig senare!
XoXo
Evelina


2 kommentarer:

  1. wooow vilken studio :)
    så spännande att höra resultatet...

    SvaraRadera
  2. Syrran; Ja, det var inte litet! Spännande, spännande :)

    SvaraRadera