söndag 19 december 2010

Igår kväll var awesome :)

Ja, helt enkelt awesome! Jag, Nathalie, Jasmine, Matilda och Michaela for till Nordan på x-mas party där Erik Hassle skulle spela.
Vi kom dit vid 8-tiden och var helt omedvetna om att Erik faktiskt inte skulle spela förän 11. Det var dock en Dj som spelade ända fram till 11, som faktiskt fick upp nästan alla på dansgolvet. Grymt kul alltså! Vi dansade så vi fick ont i fötterna. När det var dags för Erik att spela så samlades alla runt scenen. Han är ju svinbra! Jag har egentligen inte lyssnat så mycket på hans musik tidigare förutom de låtar som jag hört på radion, MTV osv.

Bilder kommer, men jag glömde min kamera hemma så jag fick föreviga kvällen med hjälp av mobilen, som jag med den förstås måste skicka bilderna till mejlen för att få över dem till datorn. Så jag har inte fått dem än.

Tills vidare får ni den här webcam bilden på min fina ring som jag köpte i Luleå igår, det föreställer en vinge.

xoxo
Evelina

1 kommentar:

  1. Vet inte om du sett det än, men Hassle ger bort två gratislåtar för nedladdning: http://erikhassle.com/extras/

    SvaraRadera