onsdag 22 december 2010

wieeeeee, lyckad kväll och jullov!!!! ♥

Hallå där :)
Ikväll har jag haft julavslutning på skolan och jag uppträdde med två låtar ; En stjärna lyser så klar, till den spelade jag gitarr själv, och O helga natt med musikbakgrund. Det var riktigt nice, det är alltid lika underbart att stå på scen ♥

Det var jättemånga som uppträdde men sång och musik på den här avslutningen vilket är väldigt roligt, alla var så hiimla duktiga!!
Och förlåt men jag har inga bilder. Mamma hade till och med kameran med sig och var redo att fota men hon hann inte ta en enda bild innan batteriet tog slut. :(

Så nu har man jullov då, gaah så sköönt! Så nu ska jag passa på att vila ut och umgås med nära och kära ♥

Eftersom jag ogillar bildlösa inlägg får ni här bilderna från i lördags på Nordan ;


 Erik Hassle



Ursäkta lite halvkass kvalla på bilderna men det var svårt att få bra bilder. Och tyvärr så fick jag ingen ordentlig ( inte suddig) bild på mina söta vänner ♥ ;/

Aja, hade great ♥
xoxo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar