måndag 13 december 2010

We're the dreaming people, the way we put our hopes through the eye of an angel

Visste hela tiden att Jay skulle vinna Idol :)

Dagen har bestått av skola med 9:ornas luciatåg, julbord och pyssel. Minst sagt chill skoldag. Senare har jag bara tagit det lugnt här hemma och botaniserat lite med olika låtar med gitarren.
Jag har även varit på Luciakonsert i Gve kyrka med mamma, Anki, Catrin och hennes dotter Matilda. Alltid lika vackert! Man får verkligen julkänslan i kroppen med alla dessa vackra julsånger som framförs av den alltid lika skönsjungande  kören och riktigt duktiga solister!

Just nu har jag inte så mycket mer att säga, utan nu ska jag fortsätta lyssna på Dreaming People och Black Jesus med Jay innan jag hoppar i lådan.

Med kärlek ♥
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar