måndag 30 maj 2011

Måndag

Hallå där! Har inte gjort så mycket ännu, skola, hem. Jaja, det blir lite träning inför so redovisningen som jag har imorgon, men det är det sista arbetet för den här terminen; riktigt skönt! Kan ju meddela att imorgon är sista riktiga skoldagen innan sommarlovet, sedan blir det en massa aktivitets/städ dagar istället. Också oerhört skönt.

För övrigt så är det jättefint väder just nu. Bara sådär pang bom, från att ha varit regn och kallt konstant i en hel vecka. Har nyss varit på en kort cykeltur dessutom, årets första! För er som inte vet det, så tycker jag det är underbart att cykla, jag cyklar väldigt mycket under sommaren. Tyvärr så höll jag på ramla ihop i en hög när jag kom hem igen, min allergi är verkligen hemsk såhär års! Det är ett under att jag orkade vara med lite på gympan idag, jag var helt trasig sen, benen var som bly. Åh.

Aja, sånt är livet (för att citera min kära farmor och en bra låt).

XoXo
Evelina

1 kommentar:

  1. Åh min älskade gullunge, va fint du skriver o vilken snygg bild på dej ♥
    Snart får du ett verkligen välbehövligt sommarlov ♥
    Mamma

    SvaraRadera