söndag 29 maj 2011

Well goodmornin'

Idag klev jag upp redan 8 för att komma med frukost på sängen till min lilla mamma, för att fira henne på Mors Dag. Hon har fått blommor och en väldigt speciell ljuslykta från mig och syrran. Det blev uppskattat :).

Jag och familjen ska snart fara en sväng till stugan i Narken och till farmor i Korpilombolo. Såå härligt, även fast det bara är över dagen! Jag längtar sjukligt mycket till sommarlov och ett av mina favoritställen i hela världen, Narken. Det är något speciellt med den lilla byn. Det måste bero på mina rötter som är djupt rotade vid Kalixälven och i "gammelgården" (Taavola gården, kan berätta bättre om den sen). 

Okej, nog med nostalgi. Här kommer 2 bilder på mig och mor min.


Jag och mamma på Playa del Cura.


Från 2008 tror jag. Jag var och promotade min 1a CD "In country style". :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar