måndag 9 maj 2011

Skyltfönster..

(klicka för att förstora bilden)
Som jag fått skylta helt själv :). Jag har prao den här veckan och jag praoar hos mamma på Hemslöjdsboden; kul, kul. Jag har expedierat kunder och skyltat fönstret mellan kunderna. 

Iallafall, har ganska nyss kommit hem från gymmet. Äntligen säger jag bara. Har ju varit riktigt jävla sjuk (ursäkta svordomen, men det var en envis förkylning och med hög feber är det sjukt jobbigt) för några veckor sen så då föll träningen bort lite. Men nu är jag back on track och det känns grymt bra! Nu blir det lite plugg och annat som är tråkigt men som måste göras. Nej just det, jag ska jobba lite med musik, det är inte tråkigt! :D

Från det ena till det andra så var Water for elephants väldigt bra, ni måste se den! Det tyckte både jag, Natta, Jasse och Mikkis. Den hade en gripande "story" och innehöll både action, romantik, drama och komik. Wonderful :).

Nej, nu måste jag sätta igång med kvällens bestyr.
Ha det bäst fina bloggläsare!
XoXo
Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar