onsdag 9 maj 2012

Dansens dag nr 2 igår /Träningsonsdag



Första dansens dag uppvisningen var den 27/4 och igår var det repris på eventet :). Det pga. att det var slutsålt första gången. Jag har försökt och försökt med att få den nedrans inspelningen på min grupps dans in på bloggen/youtube/facebook, men för tillfället vill de inte samarbeta. Ska försöka lösa det på något sätt iallafall! Det gick så sjukt bra så jag måste ju få visa er :). I'M A DANCER FOREVER ♥ Kärleken och passionen växer sig större för varje dag som går.

Måste också säga att det är så fint att mina vänner och familj alltid ställer upp och kommer och kollar. Ni är bäst ♥

För tillfället sitter jag och huttrar efter ett gympass med Evelina. Fryser alltid så mycket efter träning, så jag måste verkligen ta en varm dusch. Sedan plugg inför kemiprovet. Inte många veckor kvar nu, snart går vi ut nian! Det har gått fort de här terminerna.
Mat efter uppvisningen med mom och AmandaPanda!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar